Konsumenträtt
Vår jurist Stina berättar kort vad Konsumenträtt innebär och vad ni särskilt bör fokusera på.
Skapad 28 februari 2020, 01:52 minuter
FAQ (15)
- Behöver vi justera villkoren med tanke på Covid-19?
- Hur ska e-handlaren lämna ångerblanketten till konsumenten?
- Återbetala frakten?
- Hur ska köpknappen utformas i webbshoppen?
- Neka en transportskada?
Fråga en expert!
Har du en fråga som gäller konsumenträtt eller ett ärende med en konsument som du inte vet hur du ska hantera så hör av dig till oss!

Anna Hultengård
Sakkunnig på bla konsumenträtt, e-handel och köprätt
Konsumenträttsexpert
Få hjälp av en jurist med konsumenträttsexpertis
2500 kr/tim
Second opinion
Låt en jurist granska din färdiga text för cookies, allmänna villkor eller dylikt.
2500 kr/tim
Saknar du några frågor?
Mejla i så fall gärna in till oss direkt och berätta vilken fråga just du behöver hjälp med!
Genom att skicka in en fråga så godkänner du att vi kan komma att publicera den anonymt på FAQ-sidan på Trygg E-handels hemsida. Vi kommer även att hantera dina personuppgifter. För mer information läs vår integritetspolicy.